2010-12-12 Info

Hejsan Jag heter Diana och gabbi han skriva väldigt bra info om oss. Vi umgås varje dag om jag inte har mycket i skolan eller är sjukt. annars hittar man oss alltid med varandra. Vi gilla in precis samma saker och vi har alltid överdrivet kul! Ska berätta mer fakta om mig .. Jag bor som sagt i vårberg och är 95:a jag har kille sen nästan ett halvår tillbaka.. men där i mellan har det varit väldigt mycket knas och sånt! jag bor i vårberg med min mamma pappa lillesyster och Katt:) jag och gabbi lärde känna varandra genom skolan. vi gick i samma skola innan gabbi lämnade mig och började på gymnasitet! Jag har inte mer att säga just nu än att det är bara att fråga på om det är något. men skriv vem ni stället frågorna/frågan till :) / Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0