dagen för båda!

Tjatja :)! Hemma hos Diana. Vi åt nyss tacost. Efter skolan mötte jag upp M-F på tunnelbanan. Vi åkte till Skärholmen och gick till Västerholm och mötte upp Kusinen Diana. Sen gick jag och M-F till min moster och va där tills typ 3 till han skulle gå hem. Sen mötte jag Diana, sen mötte vi Jennifer Fröberg i Skärholmens centrum. Sen gick vi runt lite, åkte till Vårberg och där möte vi på lite alla möjliga på vägen. Sen vid halv 5 möte vi upp Jonas och hans kompis och va med dom ett tag. Hihi roligt roligt :)! Saknar dom två redan :O! Deras humor e så TUNG! Aja ska dra till centrum nu och möta upp Jennifer, åka till Bredäng och gå till gården där. Kanske får med mig Jonas och turken som jag kallar honom :-D!!
Diana         &   Gabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0