.....

Sevgilim, seni seviyorum! En güzel adam bulabilirsiniz! Seni ilk gördüğümde, ilk görüşte aşk gibiydi. Ben birkaç yıl önce va biliyorum. Ama senin için aşk hala var ve DAİMA bal yapacak. Ben bu yönde bir karar mı onlar ha olur senin ve benim yaşam için. Sen benim herşeyimsin. Sen hayatımda en önemli insanlardan biri vardır. Ancak, yurt dışına taşınmış daha sonra geri geldi. Söylediğin her kelime, onlar benim eritebilir olabilir bunu. Ben seni daha çok özlüyorum geçer her saniye için. Ben yaşadım en harika adam vardır. Seni bir daha asla ayrılmayacak. Ben son kez büyük bir hata yaptı. İnan bana tatlım, ben icabına bakarım olacağım. Ben bunu yapmayacağım, inan bana. Seni o kadar çok ciddi bir aşk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0