Ett halvår..

.. stog jag ut med alla dina sms dina samtal, allt som hade med just Honom att göra! Jag krigade för att vi skulle hadet som bäst! Jag lovade att alltid stanna här för dig o alltid hjälpa dig med det jobbigaste! ska berätta precis allting i bloggen! Men jag vet själv att det kommer ta lång tid men jag vill verkligen skriva det ! för jag kan inte hålla  det mer hemligt än jag redan haft det ! jag har försöker att hålla mig i ett facking halvår... men jag har ändå haft mina pauser med Honom. o vi har valt att hålla på med flera olika personer på olika håll.. Medans jag hängde som mest i Jordbro hade jag o Honom paus, vilket va väldigt skönt jag slapp med allting som gick med all skit snack. jag diggade inte allting han sa t mig medans jag var där, o inte heller att han fick mig att känna mig så fast! jag gjorde mtt egna val att hålla på med T.T under tiden vi hängde där.. det va ändå inte länge.. max 2 veckor!
Men ska nu berätta från hela början! Vi kan börja så här.. Precis innan sommaren så fick jag kontakt med några killar här ifrån på röda linjen, vi började snacka helt normalt.. jag också o träffade killen som jag här bloggen kommer kalla "'Error.." Jag och Error snackade i tele flera timmar efter vi hade träffats.. vi snackade kanske i 3 veckor helt normalt... vi träffades också under den tiden.. Jag träffade då en killkompis t honom som bor här i närheten.. vi kom varandra nära.. men sen åkta error.. o jag vart själv kvara med hans killkompis i sverige.. vi träffades också lite men sen märkte jag själv att jag inte mådde bra av det.. jag fick en stor klump i magen varje gång.. det va alltid lika dant.. vi träffades alltid på samma ställen o allting.. en gång när jag träffades errors killkompis.. så hade han med sina två kusiner.. allting va normalt.. sen från ingen stans började folk ringa o sms.. o en av dom va Honom!
Vi fastnade ganska snabbt för varandra o vi fick dom andra att backa! att stoppa sig från allting! vi har kanske inte haft så bra kontakt jag o Error o hans kompis sen sommaren.. lite små sms då o då har inte gjort mig något. Jag o Honom började sms o snacka så grovt mycket .. Jag kom närmare o närmare honom! vi sågs o sågs ännu mera.. o allting va lungt.. det gick en dag o flera, han började störa sig på att jag var med gabbi hela tiden.. vilken vi snabbt redde ut.. dom har väldigt bra kontakt nu.. folk tycker jag är så dum jag lät han bestämma över mig .. jag lät honom säga vad jag inte fick göra o vad jag fick göra. han kunde ringa mig 15 gånger på en dag! jag började känna mig lite fast .. så jag började hitta på lögner vilka jag var med o vad jag gjorde.. jag började gömma mig för honom o hans kompis.. jag slutade svara när han ringde.. men jag fick också snabbt min straff..
Från ingen stans började jag träffa en av Errors kompis han började höra av sig på facebook. jag sa inte mer än att jag kunde träffa honom .. ville ändå bara ses som kompisar.. det va ganska lungt.. Honom visste inte om något ännu för jag vågade aldrig gå ut med de.. Från ingen stans fick jag höra att Honom hade hamntar i solna.. det hade hänt massa saker här i närheten så han va tvungen att åka i väg en stund.. Under tiden han hängde där vi fick reda på att han träffade en tjej i smyg o bodde hos henne utan att säga något till mig.. jag vart mer o mer orolig men han kom tillbaka efter att gabbi o han började bråka.. Gabbi  sa åt honom väldigt bra så han va tillbaka här ganska snabbt jag förlät honom för snabbt för att komma ihåg vad han egentligen hade gjort mot mig .. han fick mig att le så fort jag träffade honom igen.. hade ju som sagt saknar honom!Vi glömde allting som hänt under tiden han var i solna! vi började precis som vanligt vi höll ihop o lovade varandra gång på gång att inte svika varandra. hans mamma vart väldigt sjuk dom sista dagarna.. jag visste inget ting försen 2 veckor innan hon gick bort .. precis innan hade hon sagt att hon bara har en önskan o det är att jag o Honom fortfarande skulle hålla ihop

Vi började bråka på grund av massa olika saker efter hon sagt det .. han vart mer o mer svag.. men va ändå tvungen att vissa för sina grabbar att han var stark. han berättade för mig o Gabbi på msn vad som va felet med hans mamma o allting jag ringde honom hundra gånger per dag o lyssna på vad han sa att doktorn sagt.. men den 16/12 kl 04.43 somnade hon in! då lämnade hon oss .. Han sa inget till mig eller  gabbi för han visste att jag skulle bli knäckt .. den någon dag efter frågade jag honom hur hon mådde.. då sa han bara " hon har somnat in" dom orden räckte för att det skulle förändra mitt liv.. Idag den 31/12 hade han minnes stund där.. tyvärr dök jag aldrig upp.. för jag inte visste om något .. men jag tänker ljus för henne varje kväll . o tänker alltid på henne! Ibland kan jag tänka på när jag o hon var o fickade o hur mycket hon snacka om hans barndom.. hon kom där med såna trårar i ögonen när hon sa att dom ville vi skulle hålla ihop länge!
Nu idag, är jag o Honom bara kompisar! jag har gått vidare o jag vet att han alltid stötar o hjälper mig när jag behöver honom som mest! Jag Klarar inte en dag utan att veta att han ändå finns o hjälper mig .. man ska inte ha kontakt med sina ex men han är speciell! Som en bror o en bästa vän!


// alla ord som är skriva är ur mitt halvår !  Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0