gammal?

Jag vet inte hur jag ska börja , det är så mycket jag vill säga , men tror inte du kommer att få veta det , någongång .. eller du kanske märker ,, vem vet? du är den finaste jag sett ,dina ögon är som kristaller när vi tittar på varandra, ALDRIG  trodde jag att jag skulle bli så kär , så kär som jag är nu.. Du är så Speciell ,, Om du kunde förstå mig så skulle allt vara perfekt ,, jag kan förstå dig , du gillar inte mig , men endå så kommer du alltid att ha världens största o varmaste platsen i mitt hjärta.. Vad dom än säger om dejj , så älskar jag dejj endå , ingen kommer få mig att sluta göra det , du är så underbar helt ärligt, hela stavningen är rätt bara för dejj , Jag Älskar inte bara din utsida , jag älskar hela dejj .. Men kärleken till dejj tar aldrig slut , Kärleken till dig är starkare än rymdens alla explotioner .Första gången jag såg dejj , så tyckte jag att du va så ful , men jag såg ALDRIG in i dina ögon men typ efter några dagar , så såg vi båda in i varandra, då visste jag att du var den rätta för mejj , Jag kommer aldrig glömma en sån vacker person som dejj .. Vill bara flytta , flytta långt ifrån och ta med mejj , dejj för utan dejj skulle jag aldrig ha ett liv! , Dagen vi börja umgås och prata , den dagen sket jag i ALLT ALLT ,, inte ens om du slog mig eller något liknande ,, Alla får säga vad dom vill om dejj till mejj , men jag bryr mig inte om såna fula kommentarer , om jag endå vet att du är det finaste jag vet , och jag alltid kommer att älska dig , men kan endå inte förstå hur det blev så :o Men nu har jag ändå funnit han jag älskar och kommer att älska tills mina dagar tar slut ,, jag saknar dejj när jag inte är med dejj , när jag inte hör din röst , när jag inte har dejj nära :( för då  vet jag ju inte hur du mår , jag ser dejj nästan ALDRIG , men endå så får jag mer och mer kännslor för varje gång , jag tänker på dejj , för jag kan inte sluta tänka på dej , du betyder verkliigen ALLT för mejj ,, Som en blomma utan vatten , behöer jag dejj , vid min sida vill jag alltid att du ska vara , jag kommer ALLTID att vara vid din sida , vad  som än händer, för livet , dagarna och allt jag går igenom varje dag , utan dejj känns så Fuuucking svårt,, just nu när jag skriver texten , så tänker jag på dejj och Saknar dejj enormt mycket .. Ett liv utan dejj är verkligen det jag inte vill , Hoppas det någongång blir vi , för jag älskar dejj mer än ALLT och ALLA ! , varför kan det inte vara vi två ? varför måste alla bara förstöra ? :/ Måste alla bry sig om oss ? måste alla verkligen kommentera ?    Kan dom bara inte låta oss vara  ? leva livet .. Vi lever bara en gång , och jag vill leva denna gång med dejj , bara med dejj ! Från den dagen jag träffa dejj tills nu , har milliontals tankar om dejj fastnat i mejj ..Kan inte göra någnting utan dejj , jag behöver din hjälp , den är så stark , den kan hjälpa alla , Du bär ett hjärta av guld .. Stunderna med dejj är så underbara .. Utan dejj , vet jag inte vad jag skulle göra , för jag ÄLSKAR dejj mer än ALLT & ALLA ! Du betyder verkliigen hela mitt liv , jag svär på allt ! men även om du inte älskar mejj , så Tack för alla vackra & underbara stunder vi delat tillsammans , jag vill inte förlora dejj :( ! Jag vet att man inte visar sin  kärlek på det här sättet , men jag älskar dej så mycket så att jag inte ens kan sluta göra saker som handlar om dejj ! JAG ÄLSKAR DEJJ NU OCH FÖRALLTID , DU BETYDER HELA MITT LIV ! :( §

Bror kommer du ihåg den här texsten :P?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0