god natt

Ska snart släcka ner i mitt rum smsa god natt till SSS och sedan sova är jätte trött. all skola börjar ta ut på mig .. även om jag inte kämpat så hårt så är jag ändå väldigt väldigt trött. jag slutar inte skolan försen på fredag men finns inte mycket att göra åt det får bara le och lossas som om jag trivs med det.. tänkte ge er lite planer för hur resten av min vecka kommer se ut och fram till onsdag nästa vecka :)
Onsdag ( imorgon ) : skolan slutar 14.40 ska möta gabbi vi äter någon stans sedan söderholm kl 6 :)
Torsdag: skolan sen åka med pappa och hämta julgrannen! :)
Fredag: planerar med gabbi
Lördag: planerar med gabbi
Söndag: gabbi och sedan handla till måndagen
Måndag: film i skolan :) sedan gabbi och kimmo säkert! :)
Tisdag: hihi skriskor sedan är en hemlig sak på gång :P
Onsdag: julavslutning i skolan :) <3  

/// Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0