"gumman förlåt lovar du hittar bättre killar än mig!"

Kan inte riktigt säga godmorgon även om jag
skulle vilja det klockan är liksom 2 o jag har inte
gjort något viktigt på hela dagen ! jag har bara
legat o sängen o nu har jag äntligen gått upp
satt på mig kläder varmhalsduk o filt runt om
mig ! fryser som en liten hora! igår va vi bara
ute kom hem precis innan 12! chillade med ali
o hans kompisar efter att gabbi dragit hem sen
fick jag sällskap ända hem! Jo jag vet att Alis
namn kommer upp väldigt mycket men det får
ni ta under en period. tills jag berättar lite mera
än jag själv vet ännu! ida ska jag bara ta det
lungt. tror gabbi skulle komma förbi.. jag ska
nog upp till centrum sen o handla men vet inte
riktigt vad jag ska handla .. kommer väll på
något att ta med till skolan imorgon! slutar
inte skolan försen på onsdag! helt panik slagen!
men nu ska jag sätta på mera vämre o sedan lägga mig ner i min
soffa o kolla på ensam hemma tre som går
på teve :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0