Hahaha bästa!

Leo -  Kärlek e bara ett ord som folk har gjort till en känsla

Ann;svär

Leo;Kärlek vad e de?

De är ett ord som har förstört så sjukt många persones liv och vänskap

Kimmo ;Haha, vafan säger du? :P

Du har ju fan förhållande o allt sen du säger kärlek e skit ha? xD

Olivia ;jaha..

Leo ;aa och allt jag säger i den här jävla konversationen är direkt från hjärtat!

Kimmo ;Skulle inte förvåna mig haha.

Leo ;visst man kan ha ett förhållande men det behöver inte betyda allt,

visst man säger mycke till den man e tillsammans med men a de e bara ord

Kimmo ;Hahahahahahahaha.

Så du påstår att du inte älskar din brud eller? HAHAHAHHAAHHA

Leo ;man kan älska en person på fler sätt

Kimmo ;Haha.

Därför du skriver allt det här?

Bullshit!

Leo ;japp

käften pårej din lilla snorunge, du vet inte ens vad ordet betyder fan du har ju knappt fått hår mellan benen

Kimmo; Haha, vad vet du om det, jävla pungkula!

Jag vet mycket mer än vad tror, pojk!

Leo; när du minst anar de

Kimmo; Haha, käften på dig sköldpadde fitta.

Leo; pingvin blandad med flodhäst ;)

_____________________________________________________________________________________________

 

HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAAH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR AV GARV

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0