LOV BABY!


( hihi en bild på älskling <3 )
tjenare om mindre än 5 timmar har jag lov! omg va chill .. ska ringa o väcka Ali älskling när jag slutar så han kan komma o möta mig ! annars om han inte vaknar så möter jag honom när gabbi o jag ska iväg för gabbi ska noppa sig! haha är fett glad idag o gårdagen ägde totalt ! nu är alla julklappar inköpta förutom den till älskling men han säger att jag inte ska köpa.. han lär väl bli sur om jag gör det .. men det skiter jag i ! <3 haha mamma ska snart köra mig till skolan . för orren gabbi sover.. hade inte riktigt räknat med att hon skulle orka sig till min skola idag .. men hon kanske dyker upp senare vem vet hahaha <3 älskar dig kusin! <3 men nu ska jag smsa lite med leo om igår natt.. sedan drar ja till skolan <3 
// Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0