Men tjoo

... nu vaknade jag för en stund sen och jag är fortfarande skit tröt det är inte sant alltså! smsade till typ kl 2 med ali sen va jag tvungen att lägga mig ner och sova för va skit trött. Idag vet jag inte alls vad jag ska göra eftersom Ali ville träffa mig.. Ska försöka dra med Gabbi för har ingen lust att åka själv till bredäng för att träffa honom inte just nu iaf ! ska möta gabbi senare eller hon skulle typ komma hit så att hon vet att jag vaknat :) hihi jag är ju så jävla seg på att gå upp på morgonen om jag är själv så hon tycker det är bäst att komma hit och väcka mig.. Gabbi berättade inte vad vi gjorde igår när vi va ute efter vi ätit eller hur ? nej men nu ska jag berätta det Jag gabbi och jennifer mötes i vårberg centrum och då kom jonas dit :) vi satt och väntade på en kompis ett tag för att lämna lite saker till honom. när han kom smsade jag ali och frågade om dom va i bredäng centrum och om vi skulle komma så dära.. han sa att vi skulle åka dit jag jonas gabbi o jennifer drog till bredäng vi chillade lite sen kom en person jag inte klarar av så va tvungen att springa därifrån vi tog tunnelbanan till skärholmen och satt med gabbi en stund innan hon drog hem. sen möte vi michelle med hennes hund gick runt prata sen tog jag jonas och jennifer tunnelbanan men det va förseningar så jag ringde mamma och hon hämtade oss i vårberg efter 30 min som vi väntade i skärholmen :( hahaha <3 kvällen va riktigt rolig.. men nu ska jag smsa ali och säga att jag är vaken.. o för er som inte vet vem han är tänker jag inte berätta om ännu det finns dagar så jag kommer nämna han mycket i bloggen och dagar jag inte tänker säga hans namn alls!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Är det sant att ditt ex är 19? känns det inte äcklligt? Frågan är t Diana

2010-12-18 @ 11:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0