peace and love

Godmorgon :)! Fy fan va skönt de är med lov! Slutade vid 11 igår, kom hem vid halv 12, duschade och så, möte upp älsklingen vid halv 1. Vi drog till mig, sen kom Diana och Kimmo vid 2 halv 3 någon gång. Vi va här tills halv 4 tills lillasyster kom hem, tog med henne upp till centrum, sen lämnade vi henne hos mamma på jobbet. Vi gick runt i centrum till ungefär halv 6, då åkte älsklingen till Alby. Sen möte jag Diana och Kimmo upp Pamela utanför donken i Skärholmen. Vi alla åt, sen åkte pamela till Bredäng, jag diana och kimmo hade inget att göra. Vid 7 tiden skulle vi hem till mig och hämta lite saker, sov inte hemma inatt. Därför, men vi hamnade i en nagelbutik i med Michell och Tk. Sen kom Ali, Enes, Aljon, Micheal, Jonathan och Hilmi till Skärholmen. Så vi va me dom i ungefär 5 min, sen drog jag och diana in i centrum igen. Sen drog Diana och Kimmo hem, jag gick hem och hämtade mina saker och åkte med mamma till Bredäng och hämtade min lillasyster. Sen körde mamma upp mig till min moster. Jätte många tycker jag blivit konstig bara för jag är glad :O!? Är glad idag med :)! Undrar hur Diana kommer stå ut. 3 Dagar kvar, sen är det JUL! Hihi är så glad ^^. ! Aja ska städa lite :)! Är på städ humör just nu :-D!
Peace And Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0