Till dig <3

Jag kan inte leva utan dig. Du är luften som jag andas. Du är mitt liv, min kärlek och min allra bästavän, och vad som än händer sen ska jag aldrig släppa dig. Du kom när jag mådde dåligt sen blev alla såren läkta.

Jag börjar med att säga Tack, du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje natt. Du är mitt livs glädje, du är min medicin, du är min och jag är din. Du är fan hela mitt liv. Du är ena halvan av min kropp.  Du är den bästa tjejen. I 1 år har vi varit bästisar och jag ångrar inte en sekund! Att ha dig här är det bästa som finns. Ett liv utan dig går inte att tänka. Det finns inte en enda människa som kan ta över din plats i mitt hjärta och på jorden. Det finns ingen som jag kan lita på så mycket som dig, ingen som jag kan skratta så mycket åt som jag gör med dig! Seriöst, ett liv utan dig skulle inte funkat!

Diana Jorring jag älskar dig!

Hoppas du känner som jag känner att vara vänner va bra men bästisar är det underbarast! Du är den bästa jag har, snälla lämna mig aldrig! Snälla stanna kvar för alltid. Jag är gävligt glad för du är tryggheten jag bär på, att aldrig lämna dig är något jag svär på! Man ska aldrig säga aldrig men jag kommer att stanna med dig, om du skulle falla lovar jag att bära dig! Jag skulle aldrig någonsin släppa taget, skulle bära dig tills dagen den kommer. Tills dagen jag dör. Du kanske tror jag bara smörar, men bästis utan dig breve mig så tappar jag min balans.

Bästis kom ihåg att jag alltid kommer att älska dig. Du coh jag livet ut! Vad som än händer så finns jag alltid här för dig!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0