"Vad ska jag göra när den bästa delen av mig var alltid du."

HAHAAHAHA ska inte skriva något deppigt för att jag kommer in på en deppig rubrik men är singel nu som det låter :) känns skönt men ändå lite tråkigt liksom efter ett halvår men men vad ska man göra :) killar är ju alltid så keffa på förhållande tur att jag har min älskade Gabbi och michelle :) ( kimmo jag glömmer inte dig ) :) kom nyss hem från söderholm smsar med "SSS" och bara tar det lungt :) han är så söt :) <3 hihi . är riktigt trött så kl 10 ska jag stänga av datorn och lägga mig ner och försöka sova fan! är helt seg i huvudet :) alla mina prov idag gick väldigt väldigt dåligt men sånt är väll livet med skolan går ändå bara 8:an :) <3 men nu ska jag gnälla på gabbi så hon lägger upp bilderna på bloggen :) vi tog massa fin fina bilder :) <3 / D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0