Vila I Frid



2010.12.16 04.43 </3!

För 1 Vecka och 1 Dag sen va en hemsk dag i grabbarnas och tjejernas liv. Du lämnade oss. Jag hoppas att du ahr det bra där du är nu. Att du slipper all mediceniering. Känns inte det underbart för dig? Det gör bara ont i våra hjärtan att veta att du är borta. Dom varnade oss att den här dagen skulle komma. Men ingen av oss ville förstå, ingen av oss ville att den dagen skulla komma. Jag fäller tårar av saknad. Jag sitter och lyssnar på den här låten dag in och dag ut. Den är så PERFECT! Varför kunde han inte sagt det tidigare? När ni fick reda på det? Jag ville umgås med dig mycket mer än vad jag gjorde! När han sa att du skull operesas gjorde det ont i mitt hjärta. Jag ville stå med dig och hålla din hand. Jag ångrar att jag inte gjorde det. Ville stå med dig tills dom sövde dig till operationen och stå vid din säng och se dig vakna upp glad. När dagen kom att du gick bort så viste jag inte vad jag skulle gjort. Jag ville bara sätta mig ner i ett hörn och gråta, få ut ALLA tårar. Men när han ringde så satte jag mig ner och grät. Tårarna tog ALDRIG slut! Jag ville ställa mig upp och vissa att jag va stark och att jag kunde klara av det, men när jag kom halv vägs upp så föll jag ner igen. Om du bara visste hur mycket jag saknar dig. Jag vet att du sitter och kollar på mig nu, du sitter och kollar på det jag skriver.Jag fäller tårar medans jag skriver. Jag saknar dig så enormt mycket. Jag kommer aldrig glömma när du ringde mig när jag va i skolan, du frågade om jag ville fika med, men jag hade skola. Jag saknar dig enormt mycket!

Remember that you are amazingly loved and missed

/ D...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0