dagar

tja :)! kom hem för drygt en time sen, hihi älsklingen höll mig sällskap hela vägen hem i telefon :)! så söt han är. aja men igår va jag hemma från skolan för jag hade så otroligt ont i munnen efter tandställningen jag fick i torsdags. fortfarande ont menmen. petra kom till mig vid 1, sen möte vi ipp diana i centrum och åkte till hallunda för hon skulel hämta laddare till iphone, sen åkte vi till aspudden och lämnade en mobil till danne och sen åkte vi till liljeholmen och träffade älsklingen och hans kompis jay :)! sen åkte vi lite tunnelbana när älsklingen och jay gick. vid halv 6 gick jag och petra hem till henne för hon skulle äta och diana åkte hem. sen vid halv 7 så åkte vi till mig för att äta. efter de vid 8 åkte jag och petra till BRD för att träffa emilia och patricia. sen vid 9 blev de vårberg och möta diana. sen promenade jag petra och diana till skärholmen från sätra. bråkade lite med älsklingen på vägen men men sånt är livet. sen kom jag hem vid halv 11, frös som bara den ute! sen pratade jag med älsklinge från typ 11 till 2, vi löste allt som tur är :)!
___________________________________________________________________________________________

idag vaknade jag vid halv 12, började prata med älsklingen direkt. vid 1 ringde petra mig och sa att vi skulle till VH och hämta en person :)!så vi kom tillbaka vid 4, sen va vi ute ett jag och sen rullade jag hem för att äta, men kan inte äta så bra på grund av tandställningen. snart ska jag dra ut och möta diana, petra och n*****a :)!
___________________________________________________________________________________________

imorgon ska man träffa älsklingen!! känns som om de va månader sen fast det bara va igår hihi :$!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0