dagen

tja :)! vaknade för en stund sen men kom inte upp :$. jag har i alla fall klät på mig, men har inte kommit längre än så. slutar 11.10 idag, sen ska jag äta med Emilia, sen vid 12 ska jag möta upp bebisen i tunnelbanan sen åka till Rågsved för att hämta min kusin på 26 år och hennes son daniéll och sedan åka till skärholmen med kusinerna och älsklingen ska också med! hihi, efter vi varit med kusinen i centrum ska jag och älsklingen röra oss till mig :)! vet inte vad vi ska göra direkt :O men skriver senare :)!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf skriver inte diana något i bloggen längre?

Är det sant att hon gått tillbaka till Ahmed?

Ska hon börja orra sig bland dom igen?

2011-04-05 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0