dwa

tja :)! sitter i skolan just nu. igår vid 4 skulle jag möt diana med det blev inte så, så jag gick til lmin moster, där va mina två kusiner. så va där till 6, sen gick jag hem och åt. va i telefon plan vid 7, joel och måns möte upp mig vid tunnelbanan sen kom darre och robin. vi gick till gården och va där ett tag. vi hade skit roligt, planerade fredagen också! made kommer ju hem då, så vi ska va med henne vid 3. tror vi alla ska mötas i västertorp, men vi får vänta och se vad som händer. kom hem vid halv 10, somnade vid 11. gick såånt jävla söt sms av älsklingen inatt. gick tårar när jag läste den! men kom till skolan vid halv 10. möte älsklingen i gullmars vid 9, men aja får skriva mer sen, nu ska jag på lunch sen ska vi fika efter som våran lärare slutar idag :'/! sen kanske träffa älsklingen en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0