!

sekund för sekund saknar jag dig bara mer och mer.
minut för minut växer bara känslorna för dig.
timme för timme så vill jag bara ha dig här mer och mer.
dag för dag som går blir jag bara gladare och gladare att du e min kille!
jag kommer aldrig ångra den dagen jag lärde känna dig! kärleken till dig är på en sån hög nivå att det inte går att beskriva med ord! du är helt underbar att det inte går att beskriva! du är bäst älskling! du finns alltid där för mig när jag vill prata med någon, visst de e tjej problem men du lyssnar ändå på vad jag har att säga! älskling du är så jävla söt att de e inte e sant! smsen man får av dig mit i natten och vaknar upp och läser de du skrivt! jag får tårar! om jag e ledsen eller om något har hänt så kommer du hit eller så säger du att jag ska träffa dig i gullmars. så underbar! mitt hjärta slår för dig bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0