Förlåt alltså...

Vet att jag inte varit bästa personen på att blogga just nu, men jag mår inte riktigt okej, har så grova humörsvängningar och allting! Jag har läst vad gabbi skrivit i bloggen varje dag o jag är inte riktigt nöjd med alla kommentarer det är bara skitsnack mot mig? o nej jag har inte gått tillbaka till Ahmed, jag och han kommer alltid ha världens bästa kontakt även om vi aldrig lär hitta tillbaka till varandra! o så får det vara, jag har inte kontakt med hans grabbar o har inte haft det under än längre period. jag vorre mycket gladare om du som skrev den personen kom fram till mig face to face och sa det för just nu orkar jag inte med mera snorungar som snackar så mycket skit! jag har min kille mina närmaste och allt! hela den här veckan har varit ett helevete.. o det är lov nästa vecka.. får se hur det blir då tror jag kommer spendera ganska mycket tid med min kille för det är massa saker på gång som jag inte vill dra upp. Plus så känner jag att skolan kan börja suga min kuk , orkar inte riktigt med all skit där heller för det är för mycket skit saker.. jag är 15 år o redan trött på all skit som händer o alla  rykten, ibland är man glad att man har en person i sitt liv som verkligen förstår o kommer med bra svar på vad jag ska göra.. Tack baby <3 :D
Imorgon är det skola precis som vanligt börjar 9 o slutar vid 1. haha, idag är det onsdag o jag skulle egentligen gått min vanliga promenad med Gabbi idag men det vart inte så. Idag kom det fram en tjej i centrum o frågade om jag o Gabbi bråkat på grund av att vi aldrig skriver om varandra längre på bloggen o för att vi inte ses ute lika ofta.(?) O jag vet inte riktigt vad jag ska svara just nu, jag älskar gabbi o det menar jag men det går så mycket snack så jag litar knappt på mig själv längre. jag har en person jag litar på o det är min storebror Yazan, skulle vara glad om folk bara slutade lägga sina äckliga kommentarer när jag är ute eller när jag ska blogga, mitt blogghumör blir sämre för varje äcklig kommentar jag får..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0