Förlåt

Hejsan har inte varit så bra på att blogga för det är så pass mycket i skolan o när jag egentligen vill skriva så har vi haft så mycket skumma kommentarer om mig i bloggen att jag inte riktigt orkar att skriva om mina dagar om folk ändå ska älska mitt liv så mycket att dom ska följa efter mig vad jag än gör och vilka jag än träffar.. sen det där med Ahmed.. Usch låt mig o hans vara! våran kontakt kan du ändå inte stoppa vi har något som man inte kan förstöra det är inte kärlek men det är något mer än underbart! Dom senaste veckorna har jag haft väldigt mycket i skolan äckligt nog det börjar närma sig utvecklingssamtal och allting så är ganska stressad för att det ska gå så bra som möjligt! men jag lovar att höra av mig lite till senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0