från början

nu ska jag berätta allt från början, hur vi lärde känna varandra från BÖRJAN.
________________________________________________________________________________________________

allt började när jag började i skolan jag går i nu. jag går mot skolan och lyssnar på musik och är i min egna lilla värld, ställer mig utanför skolan för att tryka in koden så jag kommer in efter jag hade puffpuffat. han stod också och rökte. dagarna gick och de va samma sak om och om igen. när jag såg honom så vände jag mig alltid åt ett annat håll och log och gick upp. i oktober skulle några elevera från olika enheter åka till ett ställe som heter kedjebo som ligger 30 min från ludvika i dalarna. alla snackade och umgicks. under natten kom han och hans kompis och knakde på mitt, made, joel och noas fönster och frågade om vi skulle me ut, men ingen av oss orkade så vi la oss och sov. klockan 8 nästa morgon vaknade alla för att det va frukost. vid 12 rörde vi oss hemåt med bilarna. dagen efter stod jag utanför skolan med en kompis och pratade, då kom han och vi började prata på om när vi va i kedbejo. så varje morgon stod vi där nere och pratade och skrattade. men en dag hände det en olycka nere i deras klassrum så dom flyttade till en annan skola i mariatorget. dagarna gick och de kändes tomt att så där nere själv och inte ha någon att prata med. men en måndag såg jag honom i skolan, så vi stod och pratade och skrattade, jag bara kollade på honom och log! en gång i veckan såg jag honom. men en dag så får jag ett sms där de står ''vaken?:D'' och jag svarade vem när jag vaknat. sen började vi snacka och träffades mer och mer. 17 mars på hans födelsedag va jag me han i skolan, då frågade en tjej om vi va tsms och han va inte där så jag visste inte vad jag skulle svara. så jag sa till honom att tjejen frågade igen, fick ett sms tillbaka där de stod '' det avgör du<33 ''. när hans lektion slutat så kom han och vi pratade om det. han tyckte det lätt som en bra ide och det tyckte jag också. sen kom tjejen igen och frågade om vi va tsms, så vi kollade på varande och svarade ja med ett stor leende. säger bara, han är VÄRLDENS bästa kille jag haft!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0