fuck it

ska de va så svårt att förstå?
ska de va så svårt att lyssna på vad man har att säga?
ska de va så svårt att inte bråka?
ska de va så svart att lita på någon?
ska de va så svårt att förklara?
ska de va så svårt att va tyst när någon annan pratar?
ska de va så svårt att sluta skrika?
Fuck it!
så som du håller på ska jag också hålla på.
så som du beter dig ska jag också bete mig.
så som du skriker på mig ska jag skrika på dig.
så som du keftar emot ska jag också kefta emot.
så som du bråkar ska jag också bråka.
så som du flippar ska jag också flippa.
så som du skriver ska jag också skriva.
så som du dissar ska jag också dissa.
varför vissade du känslor?
varför beter du dig så?
varför är allt så SVÅRT?
varför blir du så arg?
varför blir du så avensjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0