kärlek till mina änglar

vart ska jag börja? tack petra och diana för ni finns. ni är så UNDERBAR! ni finns alltid där för mig när jag behöver snacka. helt underbara så töntar ni e! ni betyder otroligt mycke för mig, de har gått så lång tid tillsammans med er! ni orkar med mig när jag har mina jobbiga dagar och mina utbrott, förstår inte att ni fortfarande står ut med det! sjukt underbara människor! tänk vilka två underbara personer jag har i mitt liv! två av dom bästa som finns i VÄRLDEN till och med! vad skulle jag gjort om ni inte fanns? undrar om jag fortfarande skulle va den jag är idag eller en helt annan person? men men jag är glad för den jag är och jag är LYCKLIG att ha er i mitt liv! mina två små änglar utan vingar! kärlek till er!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0