opjäo

tja :)! kom hem för drygt 2 timmar sen. efter skolan gick jag med emilia hem, hon fixade mina ögonbryn. va hos henne till ungefär halv 3, sen åkte jag till gullmars och hämtade upp älsklingen och åkte till lilje för att träffa diana. sen via halv 4 åkte vi till älvsjö med bussen från lilje, älskligen forsatte. han va verkligen sur idag! vad ska man göra liksom? men hoppade av i älvsjö, bussen jag skulle ta skulle komma 16.00 men den kom 16.20!!! (där hade man en sur gabbi). menmen sånt är livet :)! när jag kom hem så badade jag min hund! hahahaha han e så ful efter hand duschat. sen har jag kollat på tv sen dess. och nu pratar jag me älsklinge :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0