tja tja brur

tja :)! vaknde för snart 30 min sen, hoppade direkt in i duschen! så sköönt!!!! igår möte jag upp diana i skärholmen, hon va med steffie. sen rörde jag och diana oss till lilje, jag träffade älsklingen och diana gick till en person. sen gick jag och älskligen upp till ett hus där vi skulle möta joel och made men dom va skit sega så vi taggade hem till mig. hämtade upp mamma på jobbet också. sen gick vi hem. vi åt och så hemma me mamma och rebecca. vid 7 tiden drog vi till sabina och va där till 21.10 någon gång. sen sprang vi till bussen för han skulle åka hem, sen jag sakta hem, pratade med älsklingen på sms på vägen hem :)! hihi så mysigt så!!! smsade med honom till 12 något, jag kunden inte sova, och NU är man hur död som helst. ska snart dra till skolan :(!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0