helgen

godmorgon :)! ska berätta om helgen som jag inte har gjort
Fredags - vaknade vid 7 och skyndade mig till praktiken, sen möta älsklingen halv 9, drog till kanseliet sen vid 11 drog jag älsklingen och joel hem till mig så jag fick byta om och så. sen möte vi upp lukas och åkte till joel och va där ett tag till vi skulle till älsklingen för att han skulle hämta sina saker. sen åkte till mig för att jag skulle hämta lite saker och sen kom MADE! sen va vi ute ett tag, sov så skönt i fredags!!!
_______________________________________________________________________________________________
Lördag - vaknde upp utan täckte! B**** till kille tog allt täckte! vid 2 kom hans mamma och pappa å hämtade honom, så då gick jag hem och duschade och byte om, diana kom till mig så vi va här till halv 4, sen drog vi till branten och snackade lite, sen gick vi till hennes farmor och va där, hon skulle äta middag, sen vid 6 kom made och joel till hennes gård, så jag och diana gick. made och diana åkte till till diana och hämtade vpen medans jag och joel gick till västerholm och snackade. sen upp till moster och sov där
_______________________________________________________________________________________________
Sönda - gick hem från moster vid 1 och fixade å se, sen vid 2 gick jag till tunnelbanan och möte älsklingen och lukas, sen drog vi till diana. vi va hos henne prick 2! made och joel va också där. men sen drog vi till berget och va där ett BRA tag. hade skit roligt, sen drog vi till diana igen och va där till typ 9 sen gick vi alla hem :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0