ye

tja :)! vaknade för snart en timme sen. ska snart dra till skolan, ska bara berätta lite om gårdagen en snabbis. åkte med shene till slussen och där träffade man på killen samtidigt. vi diskuterade ganska mycket om olika saker som inte är bra. sen gick jag till skolan. slutade 11.10 åt lite och så, satt med liv. sen vid 12 gick jag och vliv till tunnelbanan, hon åkte till vällinby och jag träffade älsklingen och nasim. vi åkte till gullmars, där träffade vi på ronald arthur och blomman! sen åkte nasim hem och jag & bebisen åkte till mig och va här. haha han fick stress när farmor kom, sen gick vi till mormor ch hälsade på. mormor gillade honom i alla fall :)! vid halv 3 gick vi ner till västerholm och hämtade diana. sen hem till mig igen, diana ville ladda mobilen och de ville älsklingen också, så dom gjorde de. sen vid 4 kom mamma hem, när hon såg darre blev hon så klart skit glad och skrek ^.-? helt skum mamma. sen gick vi till bussen. jag och diana åkte med han till älvsjö sen hoppade vi av för att ta bussen tillbaka. men buss jävlen va försenad!!! men kom hem i alla fall :)! ska träffa älsklingen vill lunchen idag :)! glad för de i alla fall. ingen aning om vad som händer idag, vi får vänta och se ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0