yee brur :D

godmorgon :)!

igår va jag med älsklingen hela dagen! SÅ UNDERBART! träffade han i masmo vid halv 2, sen va vi hos sabina gick hem vid halv 5 med honom så han träffade pappa och min ena moster yvonne. mormor, yvonne och älsklingen åt middag hos oss. de va hur mysigt som helst. sen kom made till mig vid 6 med moppen. sen gick vi till sabina men mina småsyskon (pamela och rebecca). sen gick pamela och åkte till bredäng medans rebecca va kvar. sen kom mins små kusiner nadia och tim. sen gick dom vid 9, vid 10 gick jag och älsklingen till ica, sen tog han bussen och åkte hem och jag sov hos min moster. jag va tydligen jätte jobbig inatt och det brukar jag aldrig vara :(! men vaknade 10 idag, ska snart i tvättstugan med moster, klockan 1 ska jag möta älsklingen i lilje :)! men jag har ingen aning om vad vi ska göra, han vill träffa moster, han verkligen älskar henne :O! men jag är inte förvånad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0