yee brur

tja :)! kom hem för ungefär 2 timmar sen. träffade diana vid 2 tiden i Vårberg, vi tänkte ju åka till stan men det blev inte så. ingen aning om varför. vi åkte till älvsjö för en kompis till diana ville snacka me henne. så vi åkte dit. satt nere på perrongen helt ensam. sen började hennes kompis mobba mig att jag likar en viss person!!! ooomg va arg jag blev! sen åkte vi till vårberg och möte natti och petra. gick runt lite sen gick jag hem. pratade med älsklingen på vägen hem. när jag kom hem pratade jag lite med älsklingen fortfarande. va så glad att prata med honom!! vid 8 gjorde jag och min ena syster fruksallade med glass!! gott som bara den säger jag bara! så vi ringde mormor och bad henne komma ner och så klart gjorde hon de som va så bra (a) hihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriver ni inte namn på persoonen ni träffar i Älvsjö två dagar i rad?

2011-04-12 @ 10:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0