yes boxs

tja :)! slutade 11.10 idag, gick och åt med emilia och krisitan. vid 12 så gick jag och blomman och träffade petra och rebecka och älsklingen, vi va tvugna att ta bussen från gullmars till rågsved, så blomman hoppade av i stureby. sen åkte vi till rågsved och hämtade min kusin och sen blev de skärholmen, petra och rebecka åkte vidare, så jag nathalie och älsklingen gick till arbetsförmedlingen för nathalie skulle hämta något pappare. sen gick jag och älsklingen hem till mig va hos mig, snackade med hans barndomsvän på sms från hans mobil, ville inte att han skulle gå men han va tvungen :'(!!! så jag gick med han till tunnelbanan och lämnade honom, träffade isak där också. sen åkte älsklingen till gymmet och jag gick till donken för att handla till mig och min ena lillasyster. sen gick jag hem, kom hem vid 4 och sen dess har jag varit hemma. skönt när man tänker efter :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0