yeye

tja :)! vaknade vid 8 idag och hoppade in i duschen direkt. åkte till vårbergs så jag va där till 9 och möte upp petra sen åkte vi till tandläkaren i odenplan. fick tandställning på under käken idag :(! SMÄRTA säger jag bara! sån vid 11 så åkte jag och petra till ridarfjärden i mariatorget till älsklingens skola, trodde han va på lektion men de va han inte så jag såg honom sitta i korridoren så skickade in han och nasim på lektion så duktig som jag e!!! så va där till halv 1 sen gick jag och petra till södra station och möte upp natti sen så va vi i stan till 2, sen åkte jag hem och varit hemma sen des! imorgon ska jag träffa älsklingen i mariatorget klockan 11.40 någon gång :)! saknar honom :(!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0