Diana här

Hejsan, jag har funderat ett tag nu medans jag hade "Det" i telefon! Tror det är dags att börja kolla sig om efter nya vänner o lite sånt. För man blir sviken av alldeles för många av dom man har just nu, men visst jag älskar dom vännerna jag har just nu men det är som "Det" sa : dom kommer snart bara lämna dig gå över till någon annan, och bara såra dig hårt!


Ja o han hade väl ganska mycket rätt i det, men det är aldrig lätt att lämna någon man tillbringat flera år med? :O
har även funderar på att starta upp min gamla blogg. Vet inte riktigt vf, men det känns som om man kan skriva mycket friare i sin egna blogg, men ska fan fixa den här bloggen så kanske jag börjar skriva mer. Min skoldag har varit okej! Hade planer på att träffa Gabbi efter skolan men vet inte riktigt vad som hände men det vart självklart inte så, varför är jag inte förvånad?! Men ska inte klaga alls, kan va skönt att vara hemma ibland också! Imorgon är det fredag ingen aning vad jag ska hitta på eftersom man aldrig vet hur mina dagar ser ut längre, ibland har man planer men som sedan går i tur, kanske ska träffa "Det" imorgon om jag inte har något bättre för mig! Får allt se hur det här slutar, på lördag åker mamma o pappa på kryssning så då ska jag sova hos farmor, mysigt mysigt! :) men nu ska jag gå ner t mig o måla rummet :P Och snart så kommer allting bli klart, vi beräknar bli klara någon gång nästa vecka, beroende på hur lång tid golvet tar o lägga! :) jalla då ! :P




Tack för att du funnits i mitt liv även om vi pratar så lite nu mera! all lycka för dig storebror!
Min förebild! Min dag! Min åsna! Min bror! Min favvo rappare :)
Vi måste ses så fort som möjligt!
Jag älskar dig verkligen!
Vill bli som dig när jag blir stor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0