.

Jag har insett att min senaste kyss: Är från en kille
Jag pratar: När jag vill
Jag avskyr när folk: när folk stötter ut någon
Min bästa vän är: Diana <3!
Min första vän heter: Minns inte :O  
Kärlek är: Jobbigt!
När jag borstar tänderna: Så kollar jag mig själv i spegeln
När jag lagar mat: Halv sover jag :O 
Jag tänder på: Honom..

Jag är rädd för: Min familj och dom närmaste! 
Den värsta känslan är: Ledsen , och sviken, uttnyjad, olyckligt kär.
Den bästa känslan är: att skratta och ha kul :D
Jag är bäst på: Allt :-D! 
Jag är sämst på: Inget, jag e ju bäst :-D! 
Om jag va ett djur skulle jag vara: Fågel :-O! 
Min mobiltelefon är: MITT ALLT <3!
När jag vaknar på morgonen: Måste jag kämpa mig upp :'(!
Just nu tänker jag på att: Byta om och göra mig klar :)!
Bebisar är: BARA UNDERBAR! Förutom när dom skriker :-D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0