Förlåt!

Förlåt för dålig uppdatering. Lovar att jag ska bli bättre!

Igår vaknade jag klockan 06.00, har praktik i Bandhagen.Började vid 8, åkte vid 7 tiden, men jag kom inte längre än TC. Bussarna va inställda, och när jag kom till TC så va det strömavbrått från Gullmars till Hagsätra så snacka om att jag va sur, så jag åkte hem igen. Gick till Dianas skola vid 11 och va där med henne till halv 1. Sen gick jag hem och la mig och sov. Va hur trött som helst. Vaknade vid 4 halv 5. Då mötte jag en kompis. Va hemma igen vid 6 åt och mat. Vid 7 tiden möte jag Petra och Natti. Petra fyllde ju år igår! Så vi hade kul. Sen kom jag till min moster vid 10 tiden :)! Ska möta Diana eller Diana och hennes Baba ska hämta mig snart när dom har handlat klart, sen ska vi åka till Diana, va där lite, sen tar vi bussen till Skärholmen och åkr till en kompis i Sätra, VÄRDENS UNDERBARASTE människa man kan hitta! Vet inte varför men jag är skit glad idag. Kanske sover hos Diana inatt, vet inte än :)! Men tror det blir så. Har inte sovit där på en EVIGHET efter som dom har gjort om hennes rum, men nu e de ÄNTLIGEN klart :D! Aja skriver mer snart :)!
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0