LALLALLLA

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
tjej

Vad står det i ditt femte sms?
ok

Vem ringde dig senast?
Tess

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
På mig

Vilket språk är din mobil på?

Svenska 

Vad heter din ringsignal?
orkar inte kolla ;)
Hur många sms har du i din inkorg?
221 

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?

Lina ; är i centrum kan du komma?

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Ali fittja ; …..

Hur många sms har du i kategorin "skickat".

200

Vem är din 13:e kontakt?
amin

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Neej :P

Ogillar du nr 5?
ja :P

Har du varit i hop med nr 1? Känner inte människan

Vad har din mobil för färg?
Svart silver 

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
Haha

Hur mycket kontanter har du på dig?
orkar inte räkna

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
ingen

Vad har du på dig på överkroppen just nu?
linne o tjocktröja :S

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Jag har inga skor på mig 

Ett ljust eller mörkt rum?

Ljust :)

Vad gjorde du vid midnatt?
varit med gabbi :P

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?

Hallunda

Till vem sa du "jag älskar dig" senast?

Gabbi o petra

Vilken ålder har varit bäst hittills?
ingen alls

Dina värsta fiende?
DET ! 

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
blommor :P

Vad var det senaste du sa till någon?
”vad har jag för bakgrundsbild ?” t gabbi

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
1 miljon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0