dag

Tja tja :)! Vaknade för en liten stund sen. Sov hos Diana inatt. Vi låg och kollade lite på filom inatt. Hon låg mest och smsa med Ali! Jag vart helt inne i filmen. Den va så bra! Jag somnade vid halv 4 och vaknade typ 10 i 1.. Jag är inte pigg än! Är fortfarande hur trött som helst. Men det får jag ju leva med idag! Måste hem snart, mamma slutar klockan 15.00 idag. Ska va hemma tills hon kommer. Antar att jag drar ut igen vid 4 eller något igen. Antagligen drar jag upp till moster en stund eller så drar jag med Diana när hon ska möta Ali, det vet jag inte än. Vet inte hur jag ska göra. Saknar ju min lilla vovve som tycker om att ge mig blåmärken på fötterna :)! Hon hoppade på min fot med fram tassen och mossade den, så nu har jag ett underbart blåmärke som dunkar på foten! Mysigt va ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0