.

Väcker så gamla minnen! Saknaden är otroligt stor. Vill tillbaka till gamla dagar då man va liten och mamma inte va orolig för vad som skulle hända förutom att man skulle ramla och skrapa upp knät. Men kolla bara på oss alla nu, nu är våra föräldrar rädda för att vi ska komma hem med polisen eller något liknande. Mamma ringer mig alltid och säger '' va försiktig och akta dig. Snälla kom hem snart''! Jag är glad att jag har den Mamman jag har idag, en Mamma som i alla fall bryr sig. Jag vet att jag gjort dig besviken allt FÖR många gånger, och snälla mamma FÖRLÅT!
När man va liten bråkade man över en docka, idag bråkar man mest över pengar.
När man va liten så grät man om någon slog en, idag blir det gäng bråk.
När man va liten så visst mamma alltid vart hon hade dig, men idag vet inte ens vad hon ska göra.
När man ramlade som liten skulle mamma ta hand om en, idag tror man att man kan ta hand om sig själv.
När man va liten ville man bli stor, idag vill man bli liten igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0