Jag är tillbaka!

Nu ska jag börja blogga igen! jag har haft så mycket o tänka på o så mycket som jag ville lägga mig bakom! jag älskar min underbara A o gabbi petra o alla dom som fanns o lyssnade under tiden jag hade blogg paus.. jag har mått ganska dåligt men mest psykiskt .. men det är lungt nu jag ska inte deppa jag måste klara skolan innan jag kan börja deppa nu ska jag försöka kämpa t hundra o gör alla stolta! <3




Just nu sitter jag farmor o julia o pappa hemma vi väntar på mat .. mamma kommer hem senare.. julia är sjuk så vi ska inte t dalarna ! :) bra för min del får umgås med min Ali då :P <3 ( fråga inte hur det är mellan oss det vet jag inte själv ) men imorgon ska jag plugga som fan! för har så mycket jag måste fixa i skolan har prov på onsdag! det är lungt ska fixa VG på det :P det är inte så svårt.. ska försöka hänga me t hundra.. men nu ska jag fixa min garderob o lite sen så ska jag äta sen utgång med gabbi.. beroende vart vi nu ska :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0