Mamma & Pappa! Kärlek!



Mamma & Pappa förlåt! Förlåt för jag varit en jobbig, bortskämd, arg unge. Ni har varit besviken på  mig flera gånger, men till slut har ALLT löst sig. För varje år som går vill man klara sig mer och mer själv. Men jag vill bara bli mindre och mindre. Vill bli en liten bebis igen så jag kan ligga i eran famn och gråta. Men det går inte. Vill spola tillbaka tiden men det går tyvärr inte heller. Om jag fick en önskan skulle det va att för alltid va en liten bebis och ligga i er famn. Utan att göra problem eller något annat. Jag vill bevisa för dig att jag älskar dig och är glad att ha er som Mamma & Pappa! Underbaraste personerna som går i ett par skor. Mamma & Pappa! Jag tackar Gud för att fått er till föräldrar! Dom bästa man kan få! Min kärlek går till er! Jag vet inte vad jag gjort utan er! Jag skulle kunna sätta mig ner och bara gråta och tacka Gud att jag har er! Jag vill inte gå vidare från er! Men snart i livet måste jag flytta hem ifrån, fixa jobb och en familj. Men varför? Jag har ju redan er!! Behöver inget mer!

Te Amo Papa, Jeg elsker dig mor!!
Ni är mina andetag, min värld, MITT ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0