Min dag o helg

Hejsan bloggen i helgen har jag bara tagit det lungt .. fredags gick jag promenader med petra runt omkring och pratade bara väldigt mysigt! o igår var jag o ali bara hemma o myste kollade film o snackade .. hade även ett litet bråk men som ändå slutade det bra det är min åsna det <3 sen efter vi varit här skulle han möta grabbarna så vi drog o möte petra på vägen som vanligt började vi snacka om allt möjligt o ali bara klagade .. vi åkte vidare t F för att möta C o U o älsklingen hoppade av i vårby för att byta tunnelbana <3 jag o petra va ute en stund sedan drog jag  hem o hon möte Natisha ! <3  idag har jag bara latat mig hemma även möt upp mig ex o snackat massa skit :P


Måndag : Ska träffa gabbi efter skolan sedan hem plugga snabbt sen säkert möta henne igen <3
Tisdag : möta gabbi säkert beror på hur hon mår sen så plugga
Onsdag : träffa ali bara vara hemma :)
Torsdag : gabbi o plugga om vi har läxor <3
fredag : åker vi iväg
Lördag: Hemligt
Söndag : hemligt kommer hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0