bijwë

tja:)! kom hem vid 8, pratade med älsklingen i telefon. saknar honom! men får träffa honom imorgon igen. möte petra i morse vid  8-9 någon gång, sen åkte vi till lilje och tog tvären mot sikla udde. jag hoppade av i gullmarsplan och hon fortsatte till mårtensdal. älsklingen stod uppe och vänta på mig, sen åkte vi till hans skola. va där till typ halv 1 någon gång, sen gick jag till min skola, slutade 13.50 så sprang till tunnelbanan i medis och åkte till farsta stand och möte en kompis, efter de åkte vi till gullmars och där träffade vi älsklingen och lukas, sen åkte jag och kompisen till petras skola, sen åkte jag till lilje och träffade diana, vi drog hem till mig för vi skulle ladda mobilerna, sen drog vi ut, sen gick jag hem och pratade me bebisen i telefon :)! träffar honom imorgon efter praktiken, slutar 8 på morgonen, måste passa lillasyster också för hon e sjuk :-O!
Bebis du är helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0