förlåt..

förlåt. förlåt för att som har hänt. förlåt för jag föll för dig. men allt du sa gjorde att jag smällte för dig. i mina ögon kommer du alltid vara den underbaraste personen! du har så otroligt många vid din sida, men hur många av dom är igentligen äkta som du tror dom är? jag vill att du ska veta att du har en otroligt stor plats i mitt hjärta. dagarna går och vi glider bara mer och mer isär! det känns HEMSKT. i do not want to los you. på utsidan bryr jag mig inte men på insidan briner mitt hjärta för varje sekund. jag vet inte vad som kommer hända snart! jag vill bara få dig ut ur mina tankar, men det är inte så lätt som man tror det är. det är hemskt! att ha såna här känslor för EN person, det är sjuk! anywhere you are, i am near, anywhere you go, i’ll be there. vad har du gjort med mitt hjärta igentligen? den har aldrig varit så här förut för en kille. jag vill bara bjuna och räkna '' ett, två och tre'' sedan öppna mina ögon och tro allt bara var en dröm! hur många gånger jag än försöker så vaknar jag inte upp! det är ju ingen dröm som jag hoppades på! allt du sagt och gjort är verkligt! jag vill bara sluta tänka men det funkar bara inte! snälla försvinn ut ur mina tankar bara! det är bara en jobbig känsla att ha dig i mina tankar och veta att du inte är min! du är som en ängel för mig. en underbar ängel som funnits med mig sen jag födes, men så är det inte.

butwill forever hold my angel close

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0