hahahah

tja :)! vakane för en liten stund sen och då blev de direkt in i duschen. igår på kvällen efter jag ätit så möte jag upp kimmo i branten och gick till palmera för han ville äta, sen kom petra. vi fick någon impuls grej och ba '' kom vi åker till Rågsved!!!'' så vi åkte till rågsved vod 7, ringde älsklingen när vi va på väg dit och sa att jag petra och kimmo va på väg till Rågsved, han trodde jag drev att vi skulle komma, men sen när vi va frame gick vi ner för en bake och då kom Lukas, sen kom min bebis! efter vi möt dom tog de ett tag att vi kom upp till min kusin, petra ville hälsa på lilla Daniéll! efter de vid kvart över 8 började vi röra oss mot bussen och åkte hem :)!!
Visst är jag och petra fett snygga!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0