helgen

Förlåt för keff uppdatering! Men vaknade för en liten stund sen, tänkte berätta hur min helg har varit i alla fall.
Fredag; I fredags vaknade jag vid halv 7 och sprang till bussen för att hinna till jobbet, men kom sent i alla fall. Kom hem vid halv 10 och då hittade man lillasyster hemma så jag tog ut hunden när hon gick till skolan. Sedan möte jag Hemlig, sen vid 12 kom Diana till mig. Sedan va vi här ett tag, sen åkte vi till Barkarby för att möta Natta. Sen åkte vi till Lilje och möte Petra och sen till Vårberg, Vid 4 kom Evi, och då taggade Diana och Natta. Jag gick hem vid 5, och möte Petra vid halv 6 för det hade hänt en grej, sen kom jag hem vid 20 över 6. Sen gick jag ut igen vid 19.20 någon gång möte Petra och sedan Evi i sätra och sen va vi där :)!
Lördags; I Lördags va jag med Petra, Kimmo och Viktor hela dagen och sedan varit hos min moster hela dagen :)!
Söndag; Va hos min moster med mina så små idioter, sen varit hemma :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0