Mamma & Pappa

Förlåt. Förlåt för jag varit en plågsam, respektlös, olydig, jobbig, tjatig dotter. Förlåt för allt ni fått gå igenom med mig. Mamma och pappa, snälla förlåt. När jag sitter och skriver ner de här så feller jag bara tårar. Förlåt för allt! Jag vet att jag inte har varit den perfekta dottern och att det finns bättre. Jag kan inte sluta tänka på om något skulle hända er. Jag undrar varför det känns att mitt hjärta ska gå i bittar. Jag är ledsen för allt jag någonsin har gjort. Men jag hoppas att ni förstår att jag älskar er mer än allt annat i världen. Varför kan jag inte bara bli mindre igen så jag kan få gråta i era armar, så att ni kan blåsa på mina sår när jag gör illa mig. Allt är så jobbigt nu, mitt hjärta gör bara ont! Varför är de så här igentligen? Om jag fick välja skulle jag spola tillbaka tiden och stanna den bara sådär! Allt som har hänt tänker jag tillbaka på nu, och det gör bara ont! Snälla förlåt för allt som jag har gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0