TRÅK! VÄNTAR !

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
ja

Vad står det i ditt tredje?
ja tack <3:*
Och vem var det ifrån
SSS

Är han/hon snygg
HAHA 

Smsar ni ofta?
aa ;)

Vad står det i ditt 18:e sms?
slutar halv 1 men ringer dig snart, gabbi smsade mig på comviq hon vill med upp till Ali?

Och det var ifrån?
B ;)

Är han/hon farlig?
Nej verkligen inte

Hur farlig?


Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då
Filip, Samuel, Kusin, Jonas,Wael, jackson, tommy, jennifer, Ahsan, det, H-b, Gris, kimmo, petra, hilmi, diana, khem, emil, emilia, storebror, B, B telia, Jennifer brd, burka, l-v, alan, mamma, pappa,ali snea, fredrik, tess, nadja skolan, benjamin, jafer, håg, sofia, nikola, kevin, osman, t.t, bibi, alex, sandra, anna dalarna, alexander.. hahaha

Smsar du ofta?
yes

Hur många sms har du skickat?
kan inte se sånt :P

Hur många mms?
kan inte se :P

Är du beroende?
kan inte påstå det 

Vem smsar dig mest med? 
typ alla dom där uppe 

Vem ringde du senast?
B

Vem ringde dig senast? 


Samtals listan
Tess, khem, petra,jackson, mamma, jonas,okänd, filip,nadya, gabbi, kimmo, jennifer, mamma, benjamin, pappa,wael , B , rebecka , natta kista, mamma jobb, made lilje, sofia, det , gris, tommy, lone, t.t  <3

snyggast på din kontaktlista?
mina idioter 

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
en bild på mig o min lillesyster  

Hur många bilder har du på mobilen?
för många

Vilken är din favoritbild?
beror på 

Visa en bild på din mobil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0