underbar dag va?

tja :)! träffade älsklingen vid kvart i 9 imorse. sen va jag me älsklingen, ronald (hans bror) och arthur (ronalds kompis) till typ halv 10, sen ringde emilia mig och bad mig komma till skolan så jag gick dit, när vi gick upp såg jag att vi skulle städa, IGEN! så två lärare och jag började bråka så jag tog mitt pik och pak och drog till ridarfjärden, där träffade jag på jannika, liv, arthur, ronald och älsklingen. kom dit vid kvart i 11, vid halv 12 slutade älsklingen så vi jag, älsklingen, arthur och ronald till slussen, sen åkta jag och älsklingen till rågsved och gick till min kusin. lämnade hennes sl kort till henne för hon skulle åka till skärholmen vid 2. sen gick jag och älskligen till honom och va där ett bra tag! mysigt säger jag bara!! sen möta jag petra och kimmo och sen åkte vi till orten. vid 6 tiden gick jag till mina kusiner, en av dom fyller år idag så vi gick dit. kom hem för drygt en timme sen :)!
1-3 ; Jag och älskling!
4 ; Kimmo
5 ; Jag och Diana
6 ; Jag och petra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0