Snacka om att va glad :)!

tja :)! vaknde vid 9 tiden av att älsklingen smsade. igår vaknade jag vid kvart i 6 för att dra till jobbet, vid 8 åtke jag till Högdalen för att möta upp älsklingen och åka till gullmars med bussen för att komma till skolan. mamma och rebecca kom till skolan vid 10 så vi skulle ha möte med min mentor. jag tyckte det gick bra :)!gick till älsklingens skola vid 11 halv 12 någon gång, va me han vill halv 1 tror jag de va, sen åkte jag till Vårberg och möte Kimmo, vi åkte till gullmars vid halv 4 och möte älsklingen och lukas. sen klockan 6 blev de kallas :!) sen kom kimmo till min moster, sen kom Victor och sen kom petra :)! pratade ganska ofta me bebisen i telefon, men vad ska man göra? man saknar ju honom :(! kimmo drog vid 9, och petra vid 12 och då somnade jag! nu sitter man och väntar på att älsklingen och lukas ska dra till gymmet och sen komma hit :)! så GLAD!!! kommer hoppa på honom när jag ser honom.
Min underbara prins! Jag saknar dig så otroligt mycke!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska ni ha en frågestund i bloggen?

Har massor med frågor att ställa till er!!

2011-03-27 @ 11:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0