bebis, jag vet att vi bråkade här om dagen. de va så onödigt bråk också. förlåt mig älskling =(! vi båda lever för dagen som den kommer. jag ångrar att vi började bråka, de känndes som om vi skulle gå två olika vägar just dom minuterna. jag vill inte förlora dig, du är så underbar! älskling vill aldrig förlora dig. baby du är de enda som är rätt för dig, du är den enda killen i mina ögon. du är min skatt! du gör mig stark. kärleken till dig är otroligt stark! de går inte att beskriva med ord! du är som en ängel, en ängel utan vingar, en ängel som går breve mig och kollar på mig med ditt underbara leende! när jag går breve dig känns de som om att jag går på måln och att tiden har stannat, att de bara är du och jag som exsisterar under tiden vi är med varandra. allt känns som en dröm, en dröm jag aldrig vill vakna upp ur! men det är ju ingen dröm, de är värkligt att du är min!! vi bråkar för små grejer, men vi löser allt till slut! jag är hellre ledsen med dig än lycklig utan dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0