Wiiie :D !

Har fett tråkigt vaknade för en stund sen, jag mår faktiskt helt okej idag ! :D vilket är bra .. idag ska vi till mormor o morfar vid 3 tiden ska vi va där så det är bara dra snart. vi ska först åka o handla skor till familjen! igår tillbringade jag kvällen på branten utan min kusin o petra :( saknar dom två idioterna .. har inte träffat dom försen i fredas men det va bara några snabba minuter! :( igår va jag på branten med dom hemliga o bara myste sönder med dom vi hade grymt roligt! vårberg centrum va nog det bästa på hela den kvällen :) <3 men nu ska jag sminka mig o så .. ska snart åka o handla.. har prao hela nästa vecka börjar 8 slutar halv 5 så alla vet.. kommer säkert blogga lite gran iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0